Hældagerskolen Vejle - Sammen Er Vi Bedre

Job på Hældagerskolen

Lige nu søger vi:

Søger du job som folkeskolelærer, pædagog, vikar eller vores administrative stillinger, kan du finde en oversigt over ledige stillinger på Hældagerskolen her.

SAMMEN ER VI BEDRE!

Så kort kan det siges. På Hældagerskolen er vores slogan ikke bare noget, der står på brevpapiret. For vi tror på, at vi lykkes bedre med at skabe læring og trivsel for eleverne, når vi er sammen om opgaven. Det er i fællesskabet, at den enkeltes potentialer findes og udvikles – det gælder både for børn og voksne. Vi er stolte af, at vi på skolen har en høj medarbejdertrivsel, en god holdånd og medarbejdere, der alle dagligt gør en positiv forskel for elevernes liv og hverdag.

Vi tilbyder dig

Ansættelse på en skole i god udvikling, hvor der både er engagement og vilje til at lave den bedst mulige skole for børnene og den bedst mulige arbejdsplads for medarbejderne. Vi har gode arbejdsforhold med fast arbejdsplads sammen med dit team, og du vil som nyansat få tilknyttet en mentor. Som personale har man mulighed for at købe frokost, og vi har på skolen et fantastisk trivselsudvalg, som arrangerer sociale begivenheder for at værne om personalets fællesskab. Vi har desuden en engageret og positiv forældrekreds, som vi ser som en vigtig samarbejdspartner i forhold til elevernes læring og trivsel.

Om os

Hældagerskolen er en stor veldrevet folkeskole med godt 800 elever og 110 medarbejdere. Skolen er tre- og firesporet fra 0.-9. årgang og rummer også en centerafdeling for elever med bevægelseshandicap samt specifikke kognitive vanskeligheder. Der er tilknyttet SFO til skolen med ca. 350 elever. Skolen har særdeles gode fysiske rammer med skoven som nabo og med helt nye idrætsfaciliteter.

Flere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte skoleleder Jakob Nielsen på tlf. 40 24 61 66 , eller skrive en mail på jakni@vejle.dk, så vi kan tage en snak og evt. aftale et besøg på skolen.